Längesen Nu!

Hej mina sockerbitar! Längesen nu & det har hänt massor..Har flyttat tillbaks till Falun & många har frågat varför men jag känner att jag inte vill gå in på djupet om just varför & vad som hände..
Men jag är iallafall i Falun nu & man vet aldrig vad som händer & sker! Så just nu bor jag hemma hos mina föräldrar. 
Lite av mina mål är att skaffa eget boende, jobb & börja ta eget ansvar. 
Att bo i eget är ett av det bästa jag gjort, att alltid ta ansvar & vara sysselsatt. 
 
& jag hoppas att det är bra med er, med mig är det okej..ligger hemma & är sjuk men annars så är jag någorlunda stabilt! 
Är ledsen för dålig uppdatering men som ni kanske förstår så har det varit väldigt mycket för mig, men nu ska jag forsätta spela lite Super Mario! Ha en fortsatt bra kväll!
Puss & Kram.
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag är inte förvånad över att du flyttat hem igen. Du är alldeles för impulsiv när det kommer till killar. Menar verkligen inget illa men du ser det nog själv efter detta. :)

Svar: Ja så är det säkert ! & är medveten om detta :)
Emma Victoria Nilsson

Kommentera här: